maandag 1 november 2010

Wat een verrassing gisteren: Ik ben onderscheiden voor mijn werk als kerkorganist

Ik ging gisteren naar Bergentheim omdat mijn collega organist Gert Diepenveen 25 jaar in het vak zat. Mijn vrouw en ik zouden een muziekstuk voor hem spelen.

Wie schetst mijn verbazing toen wij klaar waren en ik ook naar voren werd geroepen. Ik ben nog maar 19 jaar organist daar, dus niet echt een jubileum meende ik.

Ik kreeg een bronzen legpenning met oorkonde en een prachtig ingelijste foto van het orgel.

Het mooiste was dat ik echt helemaal niets doorhad en gewoon in het complot meende te zitten. Bekenden die in de kerk zaten kwamen luisteren naar ons spel. Ben ik daar even mooi in getuind! Ik was echt tot tranen toe geroerd.

1 opmerking:

Wilma van den Brink zei

Ik heb altijd bewondering voor muzikale mensen. Gefeliciteerd!